TheBlog

Lightroom & Photoshop dla Designerów i Fotografów + dawka inspiracji

powrót do listy postów

10 ARTYSTÓW - 10 TEMATÓW - 10 MIESIĘCY - 10 plików PSD za darmo na Fotolia

10 ARTYSTÓW - 10 TEMATÓW - 10 MIESIĘCY - 10 plików PSD za darmo na Fotolia

10 ARTYSTÓW - 10 TEMATÓW - 10 MIESIĘCY - 10 PSD
1 NOWY PLIK PSD CO MIESIĄC ZA DARMO PRZEZ 24H
Kolekcja gromadząca 10 najlepszych międzynarodowych artystów cyfrowych.

Update: co jeśli przegapiłem dzień pobierania PSD z fotolia?

W grudniu Fotolia udostępniła do pobrania za darmo pierwszy z cyklu 10 tutoriali znanych designerów.

Jako pierwszy przedstawiony został Soemone. Tworzy swoje obrazy, dzięki kontrastom, ustawieniom warstw, balansie kolorów, kolorom selektywnym…

Dla tych którzy przegapili Grudniową edycję pliku, Fotolia daje możliwość zakupu pliku PSD za 30 pln.

10 stycznia udostępniony zostanie kolejny gratisowy plik PSD, w którym będzie można podjrzeć warsztat kolejnego z mistrzów photoshopa.

PSD Ten by Fotolia do pobrania


Plik można pobrać tylko przez 24h tj. 10 stycznia. Po tym czasie plik będzie dostępny do pobrania tylko za opłatą. Więc nie przegapcie tej okazji!!!

Subskrypcji można dokonać za darmo na stronie: http://pl.tenbyfotolia.com

Dokument zawierający listę artystów i daty publikacji: http://pl.tenbyfotolia.com/langue/fotolia-ten-pl.pdf

Przegapiłeś PSD na fotolia?


O ile nie mineło 24h możesz zawsze przestawić datę systemową i pobrać aktualny plik, ustawiając strefę czasową np. na Alaskę (-9 godzin) lub przestawić datę na 10 dzień danego miesiąca.


Polecamy dalszą lekturę:

  1. Co nowego w Lightroom 4 - tone curves, cross processing i edycja krzywych kanałów RGB
  2. Premiera Adobe Creative Suite 6
  3. Panorama z serii zdjęć w Adobe Photoshop w 10 minut
  4. Wielka premiera Adobe Creative Cloud w Warszawie

Podziel się z innymi :)

5 komentarzy

  1. Avatar PhotoshopManiac napisał:

    Dzieki za info! Fajna akcja na fotolii ale szczerze mówiąc same pliki nie powalaja, mozna podejrzec jak jest uzyskany efekt aczkolwiek nic wiecej sie z tymi plikami nie zrobi

  2. Avatar Graficzka napisał:

    Też odniosłam takie wrażenie, akcja fajna, niby wszystko ok ale te pliki nic nie wnoszą do moich photoshop skills, dam im szanse, może czymś zabłysną ;>

  3. Avatar Theblog.pl napisał:

    W sumie to zgadzam się z wami, poza tym że można zobaczyć jak są poskładane te grafiki to rewolucji nie ma i ni jak nie podnosi to umiejętności photoshopowych, ani to tutorial ani inne źródło wiedzy o warsztacie, wpis ląduje w dziale inne i znika z głownej, niebawem update!

    Pozdrawiam!

  4. Avatar TheBlog.pl napisał:

    Jednak po ilości mejli musze stwierdzić ze sporo osób intersuje sie tematem 10 by fotolia, zatem temat wraca na "tapetę". btw cy mozna udostepnic te PSD z fotolii?

  5. Avatar Mike napisał:

    Ten manewr z przestawieniem czasu uratowal mi tylek ;D

Dodaj swoją wypowiedź

przepisz kod z obrazka: CAPTCHA